2010. február 10., szerda

90. születésnapját ünnepli ma Komlós Juci

A színésznő élete a színház, a színészet volt mindig is, szülei, Komlós Vilmos és Pintér Irma a hőskorszak legnevesebb színészei voltak, testvére, András is ezt a pályát választotta, csakúgy, mint lánya, Földessy Margit. A Nemzet Színésze mögött csaknem hetvenöt éves pályafutás áll, hisz még 1935-ben végzett Rózsahegyi Kálmán színiiskolájában. Legtöbben talán a Szomszédok című sorozatból ismerik, aminek nagy népszerűségét jól mutatja, hogy utána évekig Lenke néninek szólította mindenki. Pár éve a következőket nyilatkozta: ”Én már semmilyen játékot nem tudok vállalni a színpadon. Gyenge vagyok ahhoz. Már csak itthon játszom a dédunokámmal. A legtöbb régi barát elhagyott, sokan előrementek. Néha hallom, ahogy engem is hívnak, de olyankor azt mondom: nekem még itt lent van dolgom. És kérem, hogy hagyjanak még nekem egy kis időt."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Made by Lena